Vårkänslor

Åh detta är toppen, njuter av livet! Våren är varmt välkommen.
Helt underbart att känna dessa strålar mot mina kinder & få energi.
Varför går man i ide under vinter halvåret, man är ju knappt sig själv!
Sedan flera veckor tillbaka känner jag sånn glädje & styrka, jag mår bra! Nja, jag mådde väl inte dåligt innan... men ja ni vet?

Resan till norrland gjorde sina underverk.... njuta av härligheten med mina dundersköna & fantastiska vänner! Att vara i natur & norrlänsk natur är ju bara det bästa för själen.
Andra natten sov jag 10 timmar, åh mådde prima! Det behövdes, tydligen!
Jag blev peppad av bra människor som tydligen inte sitter still som jag! En skidtur kunde räcka för mig, då tog de andra en promenad. Insprierad att komma i från stilla sittande stunder! Är så glad över min lilla weekend. Det gjorde mig väl.... sockerintaget kan vi blunda för
Men jag tog mig i från godissuget. Det var en stor surprice...

Denna veckan har varit effektiv- stolt!
Träning på tisdagen, Cross Trainer & Easy Line med Krizza som visade mig runt. Det var jobbigt men gav mig ingen träningsverk! Typiskt, det ska ju kännas att man rör sig! haha skidåkningen gav ju spår....
Onsdag, helt underbar vår promenad! Detta är det bästa vi går mot ljusetstid!

Förutom att träningen är i gång, känner jag att allt annat sköter sig! Är effektiv hemma & tar hand om mig själv! Ska bara lära mig att sova i god tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0