Ny månad

Då är dag nummer ett på september snart över! Jag kan stolt tala om att det är första helgen som jag kan komma på som jag inte går upp i vikt bara för att det varit helg! Jiipppiii...
Det känns bra med ny månad för jag känner mig bestämd att jag vill ta hand om mig själv!!
Jag hade en liten hemlig morot som fick mig att ta lunchrast promenader, men min lilla hemliga tanke sprack! Men vet ni va? Jag ska fortsätta kämpa.... jag har viljan! Det ska gå....

Av fyra arbetsdagar har jag gått 3 ggr/ 30 min på lunchrasten!

På väg från jobbet ringde jag till en vän här i stan för att fråga om hon ville ta en promenad! Men stackarn var genom förkyld! Men hon förestog att vi skulle börja träna ihop! Hon hade sett en annons från StudieFitness & hade tänkt att shoppa träningskort där! De har ett erbjudande under september månad! 50 % på årsavgiften!!
Som det känns nu kommer vi att slå till, åh jag har flörtat med en tredje som jag vill ha med att träna!!


Sofie, länken du skickade funderar inte! ;(

Nu ska jag gå till sängs!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0