Nya steg uppåt

jag måste klättra mig uppåt!
Har ramlat ner, bryr mig inte längre....!

Det har snart gått precis ett år sedan jag började försöka!!
Försöka räcker inte, åh nu har jag långt i från varit duktig på länge! Har inte nått mitt delmål, vilket gör mig låg för jag är få hekton i från! Eller var när jag vägde mig innan mina 2 senaste dåliga veckor!!
Jag har inte varit extremt onyttig, men har varit lite väl dålig ändå!!

Jag cyklar till jobbet, men det är det ända nyttiga i mitt liv just nu!
Dessutom har nu cykeln gått sönder! Vill inte köpa ny, & blir en dyr affär att laga!!

Ska nu kämpa på nytt, kämpa med bloggen!
För jag orkar kämpa när jag satsar på bloggandet!

Men det finns mycket i mina tankar nu & tyvärr påverkar det min hälsosyn!

Ska nu till affären & köpa lite middag!

Kommentarer
Postat av: sessan

min hälsa... nja, inte på topp den heller! Har hostat som en galning ju och min mage vägrar få i sig mat... jag tynar bort =(

2008-05-28 @ 16:02:17
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: pojkmaffia

vad på ykeln är det som gått sönder då?

2008-06-10 @ 06:17:54
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0