Nu är det dags!

Jag vill svära, men det ska jag inte!! Påskvecka, dålig vecka! Unnat mig för mycket redan!!
Fick ju ett godisägg av en "dagispappa" som är delägare i Karamello, ett delade vi kollegor på & desstuom fick vi med oss ett varsitt hem! Godis är gott... men jag har ju tidigare varit så duktigt kämpare!

Jag skrev i ett tidigare inlägg (som bara halva blev publicerat) i veckan om hur jag tror onyttigheterna påverkar mig!
Jag är helt säker nu på att det är fet mat & framför sött som påverkat mitt humör tidigare! Efter jul har jag mått riktigt bra & det var ju i januari- februari det gick så bra för mig om man ser i stort på kosten!
Men det var någon dag ganska nyligen jag fick korv & makaroner utan grönsaker till middag, och även godis den kvällen! Då kom mitt gamla humör tillbaka i lindring form! Det blev en tankeställare som höll i en dag!?
Jag har det fortfarande i åtanke, men har inte levt efter det! Igår var det rättså nyttigt hela dagen! Men sedan fick jag för mig att köpa godis, som resekost! Grrr.... och som fredrik sa väldigt vänligt:
 "Men du blir ju så arg på dig själv sedan!" Ja, helt sant! Åh jag blir också arg på så sätt så det påverkar oss...
Jag måste bort från sötsuget!!


Det är dags med skärpning! Jag vet ju att det går, jag har blivit lite starkare de senate året!
Men behöver bli ännu starkare!!



Det finns några som läser där ute i världen! Ändå borta i australien!! ;)
Det känns bra att jag har läsare, men jag behöver flera läsare som inte känner mig från början också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0