arrrg...

nu har jag gott för långt!!
Det finns ingen kämpe i mig länge!
Efter att min sommarallergi började tappade jag visst hoppet om at gå ner i vikt.. eller slutade bry mig!
TYckte synd om mig själv & började skita i att äta nyttigt!
Ett tag tog jag med sallad till jobbet, unnade mig bara gott på helgerna, uteslöt kolhydrater nästan helt....
På jobbet finns kakor & glass, till en början kunde jag avstå, inte nu!!
Först gick jag inte upp något för att jag har ju påbörjat att cykla till jobbet!
Men nu har jag gått upp.... är så vansinning!
Nästa vecka jobbar jag inte på dagis- ingen cykling (1 timme/dag) & mindre vardagsmotion!
Sitter barnvakt precis en vecka till, då kan jag inte göra så mycket åt det!
Självklart lite skäpning, men jag kan inte ta promenader!
Men from. lördagen den 5 juli, då ska jag kämpa!!

Tänkte vara mera flitig här- igen!
Dagboken ger mig hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0