Positiva livet

Jag skulle bilja kunna vända det mesta till det positiva!! Släppa saker som gör en besviken & ledsen!
Bara ta det som det är, vara avslappnad & vara lyckligare!! Ta vara på dagarna....
Har fått många tankeställare genom livet.. speciellt senaste åren, kanske speciellt igår!
Fredrik blev trött att jag klagade på lite som hänt under helgen & sedan vart vårt telefonsamtal väldigt tyst!!

Då fick jag tänka till! Vill inte vara fröken negativ....
Jag är ju bara jag, men jag kan bli bättre!! Mitt nya positiva jag!!
Men det finns alltid de som är värre!!

Underbara vänner Marianne skrev rörande ord:

stor kram till dej med!! du är fantastisk!

En av världens mest osjälviska människor- Underbara Marianne!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0