Veckans promenader

Gav mig inte ut i mörka skogen, utan de 2 gånger jag kommit ut har det varit runt stan!
Det är ganska underbart att hinna med det på  morgonen! Idag tänkte jag göra det om jag vaknade av mig själv, åh det gjorde jag men en kvart senare än vad som behövts!

Veckans resultat:
Måndag: 5287 steg & 195 kalorier, under hela dagen 11969 steg
Onsdag: 2816 steg & 104 kalorier under hela dagen 13362 steg
Undra vad det kan bli för siffror i dag utan morgonpromenad

Denna vecka har jag ätit sallad till lunch, utom igår när det var fisk!
Varit duktigare att dricka vatten & ätit Frukt, känner mig i form fram tills igår!
Då blev det köpt "ica-pizza", fy!

Ha en bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0