Måndags promenad

Inte mycket vettigt gjort denna dag! Äh, jo det är ganska viktigt det där med jobbet! Men mitt privatliv är inte speciellt vettigt....
Morgonpromenaden i mörkret var det bästa jag gjort idag: 3489 steg & 13o kalorier
Det var riktigt läskigt mörk, det är ju nästan att man inte törs....

Imorgon är en ny dag & då ska jag börja min lediga dag med lugn & mysig frukost!
Resten av dagen ska vara underbar, önskar mig också en blå himmel & en fin dag i stockholm...
För det är ju ändå min dag!

Godnatt, sköna drömmar


Kommentarer
Postat av: Soff

Tänkte bara ge förslag på god, nyttig mat- Moussaka! Innehåller mycket grönsaker, och tom Alex ville äta det! Det du! :) Det är ju möjligtvis osten som är på som förstör lite, men det går säkerligen att minska på... Så moussaka med en riktigt god sallad, dagens tips från lilla mig! ;)

2008-01-09 @ 18:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0