promenad med stavar

premiär för stavarna blev i tisdags! Jag började i mitt egna område för att få till tekniken! Vågade mig inte ut i något promenadstråk! Inte första 20 minuterna! Sen tog jag mig flummigt ner till ån! Det var lite mer action i mig & mina stavar än den där överviktiga mannen! Ärligt, jag tror inte man ska släpa stavarna efter sig! Eller vad vet du? hihi

Jag fick till det ganska bra & kom upp i ett härligt tempo!! Jag hade ganska roligt där jag gick med stavarna!
Men kände mig lite bunden! Gick i över en timma & var ganska slut när jag kom hem! VARM om inte annat....
Fick lite träningsvärk dagen efter! Jag har också blivit mer sjuk! Såå mer promenader har det inte blivit!
jÄTTEFÖRKYLD I DAG! Jag har varit hänig i veckan... men har absolut inte råd att sjukskriva mig! Nu när jag faktiskt har sparat lite pengar!

Kommentarer
Postat av: Inela

krya på dig :)

2008-02-16 @ 09:54:15
URL: http://nightclaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0