Mitt tips: Min positiva dagbok

Jag köpte en ny fin skrivbok igår! Den har en väldigt passade text!
Idéen kommer från en kvinna på familjeliv & så här skriver hon inlednade:

"Ibland - när livet blir alldeles för tungt - och jag får svårt att hitta balans i tillvaron

då har jag ett enkelt knep - som sakta men säkert får mig att må bättre

Jag tar fram en liten skrivbok - och i den skriver jag varje kväll innan läggdags

5 positiva saker som har hänt mig - eller som jag har åstadkommit - under dagen!

Vem somhelst är välkommen att dela min dagbok - så länge tonen är positiv"


Då & då skriver hon i forumet om sina 5 postiva saker


bok

Den kändes väldigt bra att skriva i!
Skriver du dagbok, annat än bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0