Pepp som fungerar på mig

♣När personer som betyder massor för mig kämpar & har vilja av stål
Och at de gör mig medveten om att mina ord hjälper

♣När det blir svart på vitt att folk läst min blogg, då är det roligare att kämpa vidare! Det gäller framför allt denna blogg!

♣Bloggar jag om det blir et roligare att kämpa, men det går hand i hand med ovanstående

♣ Tävlingsinstinkt! Kan hon så kan jag....

Nu är jag för trött för att tänka.... måste kanske sova när kroppen säger till!
Det finns idéer till båda bloggarna, idéerna ska bara hamna här! Skulle vilja ha en blogganteckningsbok!
Har andra bloggare det?

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är allt här inne o tjuvläser din hälso blogg ler



Du är dukig..



Kramar Elenor



Ps. hoppas du har det bra i änglalandet.

2008-12-21 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0