Promenader

jag har inte tagit makten över mig själv riktigt än! Men... jag har bestämt mig för att promenera på mmina lunchraster! Så 2 ggr denna veckan har jag varit i skogen nära jobbet & tagit mina 30 mintuter till att gå! Att vara ute i friska luften i stället för att sitta inne på personalrummet med en bok (vilket är rogivande det också) känns som en nyttig idé!
Jag är stolt över att tagit det steget i alla fall! Det kanske ger effekt bara det....

När jag känner min friskare ska jag ge mig ut på långpromenader igen!
Saknar ju det!

Kommentarer
Postat av: Sofie

usedtable.htm" rel="nofollow">http://www.crescentlife.com/dietnutrition/calsusedtable.htm

Kolla in lanken, det ar inte sa stor skillnad anda pa att ligga och lata sig och ga promenader... ;)

2008-09-01 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0