Förvånad

Jag står totalt still i vikt sedan jag började jobba! Känner mig lite smalare vissa dagar, ställer mig på vågen glatt! Nä samma som innan... åh typsikt!
Jag menar bara att jag har inte direkt ett stilla sittande arbete, åh jag har burit barn mycket de senaste veckorna! Jag rör mig till pendeln & hem såklart! Man rör sig mer på vardagarna nu när man jobbar igen, tillbaka till vardagen!
Jag äter nyttigare nu när vardagslivet börjar & fått i mig lite mer frukt än vanligt! Man har inte heller tid att små äta...
Varför händer inget? Jaja, jag ska börja ta mina promenader igen! Solen skiner idag, hoppas det håller i sig tills jag gjort allt jag tänkt idag!

Just nu äter jag en tråkig smörgås utan pålägg (glömde handla), dricker te & ett litet glas mjölk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0