Inte stolt

NU har jag inget att vara stolt över!! Vågar inte väga, vågar inte mäta!!
Men jag äter... åh äter!
Hade toppen resultat förra fredagen...
Det började med helgens fest, sedan har det bara varit riktigt.... arg!!! (hittar inte ord)
Vart har den disciplinen jag en gång hade tagit vägen? Så ledsen att det känns förstört!
Känns så konstigt, så meningslöst!

Men jag vet att det är vad det precis inte är!! Det är bara ta en nystart, jag vet att jag kan...
Jag har ju gjort det!! Men ändå känner jag mig helt gråtfärdig...

Jag behöver Kärlek, Jag har kärlek
Nä, jag vill ha en kram!
Det handlar om att jag vill ha närhet till mina vänner... de jag känt länge!!
Mina söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0