Egentligen...

... så går det si så där med min kära hälsoblogg! Som ni märker... det känns bra att ni kollar till mig!!

Var på promenad i regnet idag! Det kändes som det behövdes efter drinkarna igår!! Såå väldigt skönt att komma utanför dörren trots det blöta vädret!
3791 steg

Finns en del att skriva om tex. onyttiga helger, trötta dagar, lata dagar! 
Har ju tänkt att skriva även om de dåliga så man får skämmas lite... ;)
Jag har inte gått upp i vikt, men absolut inte gåttt ner något mer på sista tiden!!

Men nu ska jag ordna lite fruktsallad! För ikväll ska jag mysa med min familj (Marielle & Fredrik)

image26
                                                                                                         
Hösten 2oo6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0