Den som väntar

...på något gott!
Min man är väldigt rolig! Skrev ett sms åh frågade om vi hade ris hemma! Svaret blev nej & sedan kommer ett till som jag inte hör! "kan du tina kyckling?"
Då skulle jag ha tinat kyckling vi inte har!
När han kommer hem från affären börjar han med maten & så finns det ingen kyckling!
Jag blir i väg skickat att handla (kvitto tiden 18.10) .... Nu väntar jag fortfarande på mat! En opåbörjad maträtt.... Grrrr....
image335
Fredags middag
Fiskburgare
Fisk
Fiberbröd
dressing
Cole slaw
tomat gurka & sallad

Super gott, att rekomendera! Bara själva coleslawen till kött & fisk är mumma!! Åh nyttigt...
Receptet vi använde var från IcA, hmm gillar!

Nu får jag nog mat snart, den är på börjad! Jippi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0