Underbart att komma hem

Helgen var mysig med vänner, men att vara i min gamla stad blev förmycket för mig! Det blir för personligt, jag blir så berörd... Lördags eftermiddagen kändes ensam & hämsk!
Men sedan när Carmen kom hem kändes det givetvis mycket bättre!
Vi hade trevligt resten av kvällen...
Söndagen var lugn & skön, träffade flera vänner!
Man ville inte vara i nyköping, ville hem...

Längtade väldigt mycket efter att få komma hem, känna mig hemma....
Så igår kväll, kom jag hem till den bästa!!
Vi kramades länge efter att jag vait bortrest bara över helgen!
Tillsammans åkte vi hem, Fredrik lagade middag & vi myste med min vänner-box
Jag somnade sött efter 22.oo & vaknade oredo att gå till jobbet!
 
Redan igår kväll kände jag ångest att gå till jobbet, åh idag var ju inte bättre!
Mådde illa, kände huvudvärk & ville inget alls...
Åkte till jobbet & det kändes bra en stund... sedan mådde jag sämre... åkte bussen hem!
Det går magsjuka & jag har ju känt mig små förkyld väldigt länge nu...

Somnade vid tvn & ska sova en stund till... jag mår inte sååå bra! Men ska försöka jobba i morgon!

Är jag sjuk eller är det höstspöke!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0