Första steget...

              
....till min bättre hälsa är ändrad kost! Jag tror på det i första hand, självklart hänger allt ihop med att ändra sin livsstil till det bättre med träning & välbefinnande få en underbar framtid i hälsoperspektiv! 
Ställde mig på vågen igår, det bästa vikten jag sett på länge länge.... 

                           

image2

      En flerkornsmacka med fullkornskeso skinka & råkostsallad!
Grönt te & senare en halva grapefrukt



dagens frukost blev lättyoghurt med färskpäron & fryst ananas till det åt jag en identiskt smörgås som igår! 
Till lunch åt jag rester från fredagsmiddagen, en mycket mumsig lasagne med fullkornspasta, rotfrukter, linser & köttfärs!  Kvällen blev inte så nyttig men tacos med bara sallad (inget bröd) + andra tillbehör är inte helt fel! Efterrätt blev glass & jordgubbar!


Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaaaaaraaaaa

Vad duktig du är gumman, keep going on :) Puss

2007-07-08 @ 13:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0