Aj, det blir inte alltid...

... som man tänkt sig!

Första suget på en vecka.... har ju i för sig haft passion för mörk choklad! Men för utom det!

På lördagen åt jag taco sallad med Sara & Fredrik, båda är jätte bra stöd!
Med det blev också drinkar & efterrätt, fast det var lovat! 1 gång i veckan...

Var lite extra förälskad i onyttigheter under söndagen... Godis skålen eller platslådan från clottafabriken! Men jag rörde inte en enda! Svårt men jag hade bestämt mig! Vi fick gäster & tillsammans gjorde vi lunch!

                                                   
image4
Tlll lunch, åt vi rostbiff med en hemlagad färskpotatis sallad



 När familjen åt päronpaj så valde jag päron, yoghurt & hackad mandel! Det var gott & tog bort suget på pajen! Det svåra är att förklara sig & verkligen stå på sina ord! Jag vill göra detta.... för min skull!  

Nästa steg blev det jag inte kunde stå emot! VI avslutade med pizza & film (utan snacks)
Idag känner min kropp hur fel det blev! MIn mage sa ifrån helt & redan igår kväll hade jag halsbränna! Aldrig mer! 
Måste bli peppad att inte släppa på suget! Kan det varit lördagen som förstörde!?
Idag har jag drukit naturdiet & ska snart dricka en till! banan till mellanmål...
Om en stund ska jag gå till min karls jobb ute i Lambohov! det blir en lång promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0