Rapport

ekängen Det går väl inte så bra i nuläget... Det är ju juletider!

I Lördags gick jag en promenad på över 1 timma och idag blev det 45 min i Ekängen!
Båda dagarna kände jag verkligen, varför gör man inte detta oftare?
När ska man lära sig att detta är underbart härligt!?

Jag vill ju förstfarande såå gärna lyckas med delmålet i alla fall!! Det känns ju så väldans nära...
I sommras var jag så lycklig, då var allt så lätt!
Inställningen att gå ner i vikt var självklar! Det finns inte längre...
Men det slinker ner lite lussekatter, pepparkakor & godis lite ofta numera!
Är inte viljan tillräcklig?

Kommentarer
Postat av: Meryem

Hej sötvän! Hörde av en liten fågel att du har gått ner massor...och bara för det drömde jag om dig, du hade verkligen en liten midja hihi. Men du är vacker som du är ;). Puss och kram

2007-12-19 @ 14:35:18
URL: http://boootylicious.blogg.se
Postat av: sofie

man måste få unna sig ibland tjejen! det viktigaste är ju att man mår bra! :)

2008-01-25 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0