Träning i linköping?

Ska ta tag i träning på allvar & tänkte bestämma mig för gym snart!

Friskis & svettis + Sporthallen är två alternativ.... Behöver flera tips!
Simmning är trevligt en gång i halvåret, sedan blir jag uttråkad!
Funderar så det knakar i skallen...
På sporthallen har jag min vän Sara som tränar ibland (gulliste sällskapet), men friskis har jag ju "alltid" velat prova... tror jag hamnar där! Det är ganska roligt att fundera på vart man ska vara & bygga muckler.... men hur i allsin dar ska jag veta vad som är bäst för mig! Prova på dagar? Friskis hade nu i lördags, då traskade jag ju runt i sthlm....  Tips på hemsidor eller annonser ni sett!

Ska du ge dig i väg på gym & ta hand om dig själv? Vi behöver varandra eller hur? Tid att peppa varandra, nu efter semestertid!!!

En liten parantes från förra inlägget: plåsterberoendet är för skavsår vid 2 olika tillfällen som blev 2 olika köp tillfället- panik shopping på apoteket! ;)
I fredags blödde jag i lilla lilla sprutpricken så då blev det plåster shopping på pressbyrån, fast jag hade ett "ny" öppnat paket hemma! grrr...

Somnar snart...så nu är det dags för... Skönhets Sömn


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bara jag igen som lägger mig i... ;) Du, de flesta gym har första gången gratis... ring o kolla! Det innebär att du kan prova på massa platser innan du bestämmer dig! :) trevlig helg! Kramar!

2007-08-31 @ 08:25:58
Postat av: Sessan

I nya nolltretton finns det stor gymbilaga, där de skriver om alla gym i stan, pris osv... få lite inspiration och kolla där!! Kram kram

2007-09-02 @ 18:17:50
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0