tappat farten

image19Tänker fortfarande nyttigt & vill verkligen få detta att fungera! 
NU har jag haft semster uppe i härliga Norrland tillsammans med Fredrik hos vänner & släkt! 
Faktiskt rörde vi på oss en del, men vi åt också gott! Gick inte upp många hekton! Det är jag väldigt glad för!

Så nu har jag min första arbets vecka! Det går fint, har ju saknat de små under mitt sommarlov!
Cyklat till jobbet i 3 dagar, men det är lite pause nu för att cykeln brakar i hop snart!
Gick till bussen i stället- vardags motion! Gick en tur igår kväll & ska ta en skön tur senare idag!
Men jag har fått konstigt ont i ryggen! Har "ojjat" mig hela dagen, som en gammal tant! Farmor är ju piggare än jag!!! :)

Har sagt att vinterdepressionen kommer tidigt i år, men tänkte inte det skulle komma så här tidigt! I två dagar har jag känt mig vilsen!! Ledsen, orkeslös .... suck, det är väl "bara" att rycka upp sig! Vill inte.... vill inget!




Är ensam hemma, skönt? Njaa... vet inte, känner inget! Så här känner jag: att det är lika bra att vara ensam...

En bit mörkchoklad?
Fruktsallad?
Vill ha någe gott!

Just nu: ska sova en stund & ta hand om mig själv!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du är så himla duktig vännen!! Du tränar och rör på dej hela tiden, jag får ångest, men ska försöka vända det så ja blir peppad istället!! Det har äntligen lagt sig lite till rätta mitt stressiga liv, vi har fått lite gjort hemma å så, så nu ska jag oxå ta upp träningen igen!
Lycka till, skickar en bamsekram å hoppas att den värmer en deppig dag!!
Kramkram

2007-08-15 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0