Min resa: Överraskningsfesten

Carina & Helenas 3o årsfest var en överraskningsfest med tema Hawaii. Å jag var bonusen, att jag skulle komma hade de ingen aning om så när jag kom blev de så underbart glada rörda & ledsna (nära till glädjetårar var vi alla). Tack Sanna för inbjudan. En lyckad fest vid havet & tillgång till pool. Men det var en kylig dag! Brr!
Vi tjejer fick uppleva ett sexparty, men efter shoppning & lite skönhetsfix så fick pojkarna komma till festen också. Härlig kväll!
 
 
Carina
 

Helena

Micke & Carina

Helena & Jag

Min pojkvän för natten! <3
Men han gick tillbaka under morgontimmarma till sin flicka.
Sånna är dom...Det går inte ens att lita på hundar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser härligt ut! Och nu ska jag bara kommentera EN gång på det här inlägget även om det står att "en ko har tagit sig in i serverrummet" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback