2 augusti 2o12

Idag är det städdag. Så ska jag städa så det ryker. Tänkte om jag skriver det här så kommer jag att göra det... Eller?
Försöker verkligen blåsa liv i denna bloggen. Undra om det går bra för mig, eller om det blir andnöd på riktigt.
Min tanke är att göra mitt hem som det ska vara, fota lite inredningsbilder för att blogga & lägga upp på styleroom! Flyttar i oktober & vill verkligen dokumetera resan. Både gamalt & nytt.
 
Men först få lite sömn!
Tog en PN under kvällen, så just nu är jag inte ett dugg trött! Senast köpta kudden
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker mycket om att läsa din blogg, men är dålig på att kommentera. Lycka till med städandet och fixandet idag. Härligt med nya lägenhet sedan att få inreda som du vill. Jag vill göra massa saker i tanken, älskar att bli inspirerad. Känner mig nog inspirerad att ta tag i min blogg nu igen efter semestern. Kram!

Postat av: Linda

Tycker om att läsa och blir inspirerad av din blogg, men är dålig på att kommentera. Lycka till med städandet och fixandet idag! Härligt med flytt till nya lägenhet och få inreda på nytt sätt. Blir ofta inspirerad och vill göra saker med lägenheten, men det stannar ofta vid tanken. Ska nog ta tag i min blogg också nu :) Kram!

2012-08-02 @ 11:43:09
URL: http://netlinda.blogg.se
Postat av: Linda

Försöker igen...krånglar att kommentera. Tycker om att läsa din blogg och bli inspirerad! Lycka till med städandet och fixandet idag :) Kul med ny lägenhet sedan att få inreda som du vill. Underbart att fundera på inredning. Kram

2012-08-02 @ 11:53:44
URL: http://netlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback