Go & glad, kexchoklad

Just nu finns det massa känslor inom mig, glada känslor, mycket pirr & nyfikenhet. Tycker att jag är en bra tjej, värd att må bra & trivas med livet. Det är alla värda, jag vill ge det till alla! Lycka ♥
Kan känna mig otillräcklig med allt som ska kombineras heltidsjobb, träning & hälsa, vänner, möten, egen tid, hemmet med allt vad det heter....  
Jag kan vara rädd att göra någon besviken genom att inte känner att tiden räcker till... jag kan också vara rädd att det blir för mycket för mig. Är för social för min egen hälsa, är mitt nya citat.

Just nu känns det bra, utom en detalj. Det finns inte en chans att jag som ensam människa ska kunna göra alla nöjda. Även om jag vill rädda världen ibland, många vet att jag är en liten människa som vill rädda världen.
Men ibland får den lilla nog & blir mindre.

Men är ganska lycklig ändå!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du mår bra vännen! Tycker att vi ska ta oss en promenad i helgen eller nåt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback