Problemlösning

Funderade igår med en som läst alla Stieg Larsson böckerna.
"Filmen kan inte sluta mig att hon...."
Upptäckte sent igår att filmen slutade inte där, utan den andra delen låg ju i filmfodralet. Så nu mina vänner ska jag duka fram frukost & filten. Måste ju se slutet! Som svar på Marias fråga, den är bra men vet inte slutet än.
En annan sak som löste sig alldeles alldeles nyss, sedan i torsdags har jag letat efter tv-fjärrisen med hjälp av Anna & Johan. Det går inte att ställa om tv formatet utan den, så text på filmen syns.  Antingen får man bara läsa en rad eller vara så himla duktig på engelska. Johan var lite mer tekninsk än mig då, men annars kunde vi se
svenskfilm ju! Min kompis fjärrisen är återfunnen, under soffan. Tittade vi inte där 100 gånger var?
Känner mig som ett geni!

De här två flickorna ska jag träffa idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback