Dagens

Har haft en lugn söndag! Skulle behöva rensa, jo jag tror jag gör det en stund. Tänkte bara att jag skulle få iväg dagens inlägg...
Träffade vännen Ann över en kopp ChaiLatte, snackade lång stund om livet... vi kom fram till att det snart är dags för tjejmys! Vänner är viktigast som finns, så det gäller att ta vara på tid!
Kanske lite pizzabakning?

Ska faktiskt träffa en ny tjej på onsdag, spännande!
Har tjejdejter!

Följde Anns råd att inte träna, men var peppad. Varför? Ja, det är någonting i kroppen, men har helt okej immunförsvar så det vill inte bli något. Vinter & mörkersyndrom. Vågar inte träna men vill, den där hängiga känslan har varit sen innan nyår. Kände av det innan sista träningen, blev inte sämre av det...
Känner mig lite försiktig, men längtan finns hos mig.


en Cafe Latte från gamla tider

Såg Ugglan Helge från barnprogrammet A till Ö, 7o-tals programmet
Eller var det bara likt honom?

Har förresten kommit på massa nya blogg idéer, igår gick pennan varm i anteckningsblocket!
Är lite bloggsugen just nu

Tack Ann för idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ann

Tack själv Suss! :)Pizzabakning är ju en superidé! Den kör vi på tycker jag!

2011-01-02 @ 22:08:26
Postat av: Ida

Jag vill också vara med på tjejmys och träffa både Suss och Ann!!! :)

Postat av: Anonym

Ja du Ida, du vet ju var vi finns, Suss och jag! Närsom är du välkommen till Linköping och tjejmysa! :)

2011-01-04 @ 00:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback