Sollycka

Energigivare.
Solen är så himla skön mot kind.... värmande strålar, men i helgen blir det kallare. Vem trodde på vår egentligen? Inte jag inte... jag tar gärna en dos vacker snö, bara det inte blir is. Underbart med vårvinter, live it!

Kom & tänka på en händelse som hände mig en morgon. Jag sitter på en cykelväg, dykt ner i min väska & söker efter mina vantar. Får bokstavligen en utskällning av en kaxig hund, min spontana reaktion: Åh herre gud vad rädd jag blir & hundens matte skäms. Blev helt skakig, fast jag inte är hundrädd.

 Min bloggrubrik hade blivit: Tillfällig hundrädsla!
 
Baloobjörnen dräglar efter mackan

Skulle vilja till Norrland & mysa med riktig vinter med vännerna.
Men det får jag drömma vackra drömmar om!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Marianne

:) Du är alltid välkommen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback