Julbordet

Kanske känns det lite bättre att blogga om julbordet i december. Jag "hann inte" i november förstår ni! Julbordet i år var på stångsmagazin precis som första året. För lite extra mys träffades jag & Mia för ett glas vin tillsammans på tu man hand. Det var mysigt & trevligt. Kommer att sakna min Mia massor. Min pärla på dagarna!















Någon gång under kvällen smög två flickor till toalettet för att fixa tre fina paket.
Den ena flickan var för rörd av avtackningen så hon glömde fota. Läs att jag var en av flickorna.
 Tre underbara kollegor tackade vi av denna kväll. Tre fina vänner som ska prova sina vingar på nya arbetsplatser. De fick en varsin symbolisk figor, willow tree. Två av de "gamla" fick även ett smycke.

Hoppas på fler liknande kvällar med nya & gamla kollegor.
För fyra flickor avslutade kvällen på vårt Harrys!
Tack för allt tjejer!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback