Förhandsvisning av bröllopsfest

Vigseln var i Jens familjs stuga på torsdagen för en liten nätt skara människor, & på lördagen var det dags för alla gästerna att fira de i deras egna Trädgård på Okenöya utanför Oslo. Jag fick äran att närvara. Så tacksam!

Jag & faster Kicki
Gillar bilden på Pia bakrunden, hon har just gift bort sin fina dotter. :) 

Herr & Fru
Malin & Jens



Elin & kusin Stefan


Helgen i Oslo har varit väldigt bra, längtar redan tillbaka till Oslo.
Det har varit en vacker & känslosam helg. Först har jag sett rester av dramatiken för 2 veckor sedan & sedan ett kärleksfullt bröllop med familj & nya vänner. Jag har njutit av varje minut, även med tårar i ögonen. Denna helgen kommer jag att minnas i mit hjärta länge.
Pappa var också närvaranande.
Kärlek!!

All kärlek till er, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback