Ett spel- oärligt spel

har massa att skriva om, men känner ingen motivation. Har haft en så himla bra helg med massa kul. Kan just nu inte somna om för det flygs helikopter omkring mig! Skulle behöva....

Just idag ligger jag i min säng, lite skeptisk till livet. Vem kan man lita på? Varför är det ett spel att vara singel?
Skriver så här konstigt för att jag var på en stor fest i går, men två kända ansikten & 160 okända. En väldigt fin & charmig grabb dansade, pratade med mig & mina girls. Trevlig, go & rolig! det visade sig vara gift. Åh det lilla jag lärde känna honom så blev jag nyfiken... men besviken.
Det värsta var att han erkände det aldrig, trots att frågan kom från oss. Men det bekräftades...


Har nyligen varit på dejt. Två gånger med samma kille.
(Oservera att jag aldrig skriver om sånt här i bloggen)
Vi hade trevligt, på café fräcka fröken & hemma hos....
Det var öppna samtalsämnen & öppen dialog.
Enkelt
Bra
Trivsamt
Vad hände sen?
Jo, jag kanske var för öppen. Men har svårt att erkänna att det var så....
Och jag vet inte om det var så

Nu är lite känslor nerskrivna!
Vi hörs snart igen, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback