Blogaward


                                                               


Glada nyheter! Min blog har blivit uppmärksammad lite extra, vandringspokalen Beautiful Blogger Award.
Tack för Blogaward som
Krizza gav mig, känns fint!
Jag ska skicka awarden vidare samt berätta sju intressanta saker om mig själv. Här är reglerna i detalj:

♥ Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
♥ Tacka och länka till den du fick awarden av.
♥ Ge awarden till 7 andra bloggare och länka till dem. Skriv till till dom att de fått en award
♥ När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.

1. Tycker om att vara med mina nära & kära. Bara vara eller planera en aktivitet, det är så himla underbart att hitta tid till vänner & låta fantasin flöda. Eller bara krypa upp en soffan med en kopp te & prata om allt mellan himmel & jord

2. Älskar att pyssla, ordna i hemmet (städning är väl kanske inte det främsta) & vara kreativ
Det går gärna i perioder & känner just nu för att måla. Annars är det foto & pyssel som egna smycken, collage, egna kort, scrapbooking & bloggen. Det är härligt & det är något jag verkligen brinner för. Skulle bara vilja ge mina intressen mer tid.

3. Älskar Svensknatur, älskar att resa. Försöker hitta tillfällen att uppleva, äventyra lite enkelt & njuta av naturen. Går gärna en promenad, själv eller med mina nära. Har en extra passion för sverige & norden. Självklart vill jag se världen, men världen kan vänta. England är också tjusigt, min  pappa bor där!

4. Har haft ett gäng olika härliga djur. Tänkte jag skulle räkna upp vilka djur min jag & min familj haft. Katter i alla möjliga former & färger, nymfparakiter, undulater, hamster, kanin, hundar, höns, ökenråttor, marsvin..... Är fortfarande djurälskare med tyvärr allergiker. 

5. Lyssnar till männsikor livshistorier. Tycker det är viktigt att försöka förstå andras livsöden, för att förstå mig själv antar jag. Försöker läsa böcker, artiklar, nyheter, se tv & filmer. Drömmer mig ibland bort om att jobba i någon form av jourlinje.

6. Jobbar med härliga & underbara barn! Längtar ibland efter egen familj.

7. Älskar vargar, har träffat vargar på Kolmården djurpark! En fantastisk upplevelse.


De jag vill ge en blog award, det får bli några av mina vänner för jag skulle behöva sätta mina favoriter i kategorier...
Det får bli ett blogginlägg projekt!

1. dobelieve Mina fina Ida, skriver om sitt liv, älskade familjen, huset, inredning & upplevelser. Det finns något i Idas sätt att skriva som jag bara älskar & beundrar.

2. Crazyminds, marias blogg där skriver hon om sitt familjeliv med tre pojkar & hon skriver ärligt om sina känslor.
Det är galna & härliga tankar hon delar med sig, i sin vardag för oss läsare. Vi delar en del intressen Maria & jag.

3. UnBeautiful är Sannas öppna & härliga blogg med vänner, studentliv, samboliv & kattmamma som innehåll

4. Saaaraas på ett gulligt & fint sätt skriver hon om sin fina son och lite till....

5. Sessan är ju faktiskt tjejen som fick mig att börja skriva! Nu skriver skriver om sitt liv som fru, stockholmstjej, hemmet & sina drömmar.

6. Sofie, min goa glada vän som älskar friluftsliv & hemmamys. Min Linköpingsvän som "provar" Skåne.

7. Ellixmyalterego, Elenor som skriver med glimten i ögat med härliga rubriker. Hennes blogg handlar om familjen, barnet, mannen & vännerna

Det är inte många av de här vännerna som bor här hos mig i Linköping, de finns lite varstans i Sverige. Ett sätt att hålla kontakten vid liv är ju bloggarna, lite så...
 En annan gemensam nämnare är familjeliv i nästan alla bloggarna & jag delar fotointresse med flera i listan!
Saknar mina vänner


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack vad söt du är <3

Postat av: Fru Sessan

Men så söt du är då! Du ska få en stoor kram när vi ses =) Puss

2010-10-27 @ 15:04:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack snälla :)

2010-10-29 @ 21:27:25
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback