Nu tappade jag min ork

Vill bara ha det lugnt & skönt, jag orkar inte ta reda på mer... vem släppte in de är odrägliga krypen i mitt hem. I morgon ska de kolavippa, försvinna. Jag välkommnar anticimex varmt i morgon. De har ju förstört mina kläder & just nu min fritid!
Tack Jonas för din hjälp & tack alla maskiner som får jobba söder sig för att utrotning pågår!
Ja kommer på fler & fler saker jag hade velat göra i stället! Men nu ska jag hänga tvätt, men var?

Det bästa är att allt jag äger & har blir igenom tvättat, kan kommer att vara en skön känsla. Dessutom hittar jag kläder som jag kan ge bort eller skänka till myrorna. Välgörenhet & återvinning.


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

se det positiva i det negativa, du får allt rensat, tvättat och omvikt och nyupphängt!½ det är sådant man typ aldrig gör annrs :D

min duktiga tjej!!!

hopaps dom dör nu!



pözz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback