Lördag, kursdag

Denna helgen har jag varit på kurs med mig själv som kursledare. En kurs att vara ensam, försöka få saker gjort & inte vara uppplanerad av sociala sysslor. Det har gått bra, men disceplin på städning & träning gick inte så bra faktiskt. Men fick ändå lite gjort som jag tänkte mig. Träffade Anna en stund på stan, behövde göra några ärenden. Vi pratade lite medans vi gick på stan & tittade på lite smått & gott. Hittade en klänning i min favoritfärg, vinrött. Kanske köpa!?

Har lekt med nya telefonen, grubblat över vissa funktioner! Åh kommit fram till att några har jag mailat i stället för att skriva sms till, förklaringen är att när nummer överfördes från simkortet lades en del mailadresser där det ska stå mobil nr. eller kanske tvärtom. Jonas fick det på sin mail, vart Annas sms är vet ingen :) Hon får de inte till mobil i alla fall. Mailadresserna kommer från facebook. Coolt tycker jag! Så jag har kontakter i min telefonbok som jag aldrig bytt nr. med, underligt men häftigt. Har också kontaktbilden på mina vänner från facebook, allt automatiskt. Snart kommer min engelska mobil till mig också, pappa skickade den i torsdags! Två nya mobiler, oj!

Började sedan baka lussekatter & lagade väldigt god middag. Njöt verkligen av lördag kvällen, hade vara-själv-kväll, god mat, vin & nötter. Såg en dålig thriller som jag inte alls var intresserad av att koncentrera mig på. Om man jämnför fredag med lördag, så gick en viss lördag kväll, BÄST! Är nöjd med denna kurs helg, oj den är inte slut än! Känner mig i alla fall utvilad!

Lussebullarna fick bra betyg också. Försöker fota den perfekta bilden, sitter här för att inspireras! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback