10-12 december

Den överbokade helgen, det börjar ju bli dags för en ny sånn! Den 1o december är det antagligen mys med Elenor, Malin & Neila här i Linkan.
På lördagen ska en 3o år firas till 11o %. Biljetten är bokad & till & med tågresan ska bli trevlig. Stannar till söndagen, eller kanske längre? Har ingen biljett hem!
Det blir en helg i vänskapens tecken, då jag ska få vara med vänner jag inte träffar så ofta. Åh ha massa roligt.

Jag ska få gå på fest, jag gillar fester!


Puss på dig, partybild från -98

Vad önskar sig Oskar den blivande 3o åringen?


Kommentarer
Postat av: O

Roligt att du kommer :)

Du får fråga I. Hon vet...

2010-11-18 @ 00:26:03
Postat av: Ida

Jaa!!!

Snart är det dags!

Ska bli kul med fest!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback