välkommen till linköping

Igår var dagan då hon flyttade hit till östergötland & Linköping. Min vän Anna som följt mig genom livet, vi gick på fritids tillsammans, åkte på läger & gick även gymnasiet tillsammans. Levde livet i Oslo en stund efter studenten & har också bott ihop i Sollefteå. År 2004 flyttade jag ner till Nyköping & lämnade kvar Anna i vår hemstad Sollefteå. Det tog henne 5 år att ta sitt förnuft till fånga att komma neråt. Alla är vi olika, men alla som är mina vänner vet att jag trivs bättre här (och lukta på blommorna)

Trots att hon inte är tillbaka till verkligheten verkar Anna trivas väldigt bra redan, i lägenheten & i Linköping!
Jag har varit hennes & Sonjas guide, åh jag verkar vara godkänd av båda. Det är väldigt overkligt för Anna, men nu har hon tagit steget... nytt hem, nya förväntningar & äventyr.
Klart att det blir en saknad av vänner, men det finns nya här & en gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback