Skrämmande?

Jag är på läskigt dåligt humör, min datorn har haft problem sedan i söndags & min tålamod att leka teknisk har brustigt! Meningen med semestern är att kunna göra vad man vill... inte vara på Expert i 2 h för att få hjälp med datorn (även om de var toppenkillar), för att sedan köra vilse på en åker med cykeln & irra runt på NetonNet i ca 1 h. Skapade ett kaos i lägenheten när jag letade kvitto & genom att ha tvättstuga samtidigt blev allt bara värre. och få för sig att hitta saker att skänka till Myrorna samtidigt.... 

I natt satt jag med dataproblemet till 01.... idag har jag krånglat fram & tillbaka, förvirrat mig & känt mig stressad! Jag var bara tvungen att ta mig ut till den friska luften.

På min promenad såg jag något jag absolut inte ville se, blev lite chokad & det var obehagligt!! Det går nu att läsa om vad jag såg på
www.corren.se.

Mera datafix, fast hemma (frivilligt, men ofrivilligt) & så vill inte ugnen bli varm.... gah... jag som hade marinerat kyckling!  Hoppas på hyresvärdbesök i morgon! Har gråtit i telefon en vända.... (inte med mr. hyresvärd, men en vän). Stekte kyckligen som blev sååå goood... underbar! Dagens höjd punkt! Mumma!

Vågar mina vänner verkligen vara social med mig? De får chansa, för golf ska det bli....

Splittrade känslor!
(kanske hinner blogga mer sen...)

Mina goa vänner tog mig till en minigolfturnering, äventyrsbanan i Berg! Det behövde jag, tack! Men förlorade gjorde jag även om några av banorna gick fint, jag som hoppades att det skulle vända...
Vill även tacka för den It-support jag fått & tack för att ni står ut med mig samt tycker om mig i alla fall!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

kraaaaaaam

Postat av: Xer Nahoj

En PUSS till SUSS!

2010-07-21 @ 22:49:54
Postat av: Nina

Låter som en jobbig dag,hoppas det blev bättre sen! kram

2010-07-22 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback