Min onsdag

Tränade, plockade hemma i hemmet & klippte mig lite impulsivt hos frisören! Träffade sedan på min Veronica & hennes karl Nicklas i Gamla Linköping. På genomresa med mc & ville träffa lilla mig, vi tog ett besök på Ragnar Dahlbergs café som tyvärr inte ville närvara vid detta fina besök.

Sedan hade jag ensamtid, städade lägenheten & gjorde den vacker. Hade lite nytt att inreda med, sånt som jag njuter lite av!
På kvällen blev det promenad med Sofie, Sonja & Anna längst ån. Walking behind the "Å"!
Det var en jättefin kväll, varmt & skönt!
Vi tittade till Sonjas lägenhet som både är mysig & faktsikt omysig också- samtidigt! Jonas blommor fick lite vatten så de inte dööör medans jag är barnvakt på landet. Sedan ville en Suss, sussa sängen. Trötter med huvudvärk!

Nu ska jag göra middag till killarna i huset! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback