Jisses

Tokstolla.... har suttit hela kvällen med att klippa & klistra! Lite inspiration... kan visa en bild på hur det såg ut mitt i projektet! Igår var jag på vinden för att hitta kläder att sänka till Myrorna, hittade en låda jag ville ge mig på att rensa. Det var rätt kväll för det, eller? Klockan är oo.35 & jag har just fått undan det värsta.

♣Tittat på reseminnen
♣Läst smålappar från Ida & glimtat i soffans egen "tidning" utgiven 2oo3
♣Sorterat reseguider & oskrivna vykort från plaster jag varit på
♣Hittade ett gamalt pass
♣Läst gamla vykort, några få av min miljon
♣Hittat gamla jobbpapper från olika förskolor, till mitt nyvarande jobb! Många påbörjade kollegieblock :)
♣...men mest har jag klippt ut pysseltips ut pandurokataloger & renskrivit idéer

Detta är inte hälsosamt, måste sova!
Kram

                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback