Mitt 2oo9

Årskrönika
Januari

Det nya året började som det gamla slutade, underbart firande med vännerna i skåne!
Påbörjar mitt livs första fasta tjänst som barnskötare
28 år
Födelsedagen firas med ceasarsallad & ett glas rött. Får sällskap en stund på kvällen!
Helena & Gusse blir föräldrar till Julia
Flyttar från
1,5 till en 2:a med kök & balkong! Helt Underbart, tack Gia för hjälpen!
Idas 30 årsfest Grönt är skönt-fest, underbart!
Vågar mig på att ha lugg igen







Februari
Soffan & Ida kommer på tjejweekend
Provar tärnklänning til Ida & oskars bröllop, overklig känsla!
Alla hjärtans dag

Mars
Får min livs andra kortisonspruta, aldrig mer!
 Det var fruktansvärt, sängliggande en hel helg

M&M- Malin & Mias cocktailfest
Norrländsäventyr hos underbara vännen Dorro
 Resor till norrland ger minnen för livet, det får mig att längta hem







April
4 maj, Premiär för uteservering
Café besök med Maria & nya Johan
Vad roligt vi hade & helt underbart vårväder

Har fest med utgång på Harrys, vilken folkblandning!
Har en underbar påsk med Maria, middag & utgång

Påsklunch med vänner
Bröllopsplanering i skåne
Våren kom till sverige, hade många fina utflykter med Maria


Maj
Grillpremiär i norrköping med Maria & Jennie, utgång på Harrys givet!
Födelsedagsfest hos kollegan Petra. Mingelparty med bara girls!
Ida beställer sin vita klänning, så overkligt! Så vacker hon kommer att bli!

Har en lyckat fest med många goa vänner,
 kanske är det efter den festen ja hittade min nya vän Nina



Syster Robyne blir "Svensk", glädjetårar!!
Blodomloppet
Milanoweekend, underbar resa!!



Juni
Bowlingkväll & Steve´s gånger två
6 juni, Tess & jag har varit vänner i 10 år

Bild från -o6

Låste mig ute, både ur huset & lägenheten! Tack Gia för sällskapet
Min tärnklänning beställs

Ida berättar en hemlighet, 
Hon ska bli mamma, Oskar ska bli pappa & lilla W ska bli storebror
  Åh bröllopet ska få nytt datum

Maria har Spakväll hemma, god mat & härliga stunder

Möhippa, lyckad dag & kväll


Juni & juli bilduppdatering

Juli
Semestermånad
Personalfest med singstar & guitar hero
Kryssning med Tess & Jennie
Livet på landet
Blir vän med en Marcus
Gia & Martins bröllop


Helt underbar upplevelse, de var så vackra!

Utebio med bla Miriam från skoltiden
Kryssning nr två med Tess & två girls

Augusti
I årets Talang 2009, Norway tävlade gruppen Cre-8 i programmet,
de var dansare när jag bodde i Oslo för 10 år sedan. Nostalgi!!

Sessan & prinsen flyttar till storstan, Lycka till!
Maria har födelsedagsfest, jag tror alla typer av stilar var samlade på hennes gräsmatta

Förskolan jag arbetar på firar 1 års jubileum
Första & sista tjejmiddag med Meryem & Nina

Meryem flyttar hem....
Nina H & Tony har inflyttningsfest i fina stora huset, Ekängen

September
Tänker på min faster i Nangijala
Brandutbildning
Kräftskiva i Fagersta


Syster 18 år, liten blir stor
Elenor blir mamma till tjejen Neila
Oktober
Pappa 52 år
Carina & Micke blir föräldrar till Disa
Blir inredningsgalen & gör i ordning lite i lägenheten


Utbildning arbetsplatsombud i 4 dagar
Ida & Oskars Bröllop blir efter att bebis kommit
Blir inbjuden till skåne för en överraskningsmiddag till Ida

After work
Första dejten med Daniel
Fredrik säljer sin lägenhet, som varit min... blandade känslor
Halloweenfest i Norrköping
Ninas födelsedagsfest

November

Sannas födelsedagsfest på platå
Ida & Sofie kommer för tjejweekend
Drömmen går i uppfyllelse,
 träffar vargar i verkligheten... på kolmården!
Vilken känsla! En barndomsdröm!

Fick en myshelg, med lite utmaning... körde bil
Daniel åker till Thailand, jag tror jag är kär!
Fest hos Jacob

December
Julfint i hemmet
Vaccinationssprutan i min arm
Träffade Elenor & hennes lilla Neila 2 månader
Fika & middag med vännen Oskar
Går på Mia Törnbloms föreläsning! Såå himla bra!!
IDOL-Final med Nina, jaja blev nöjd till slut!
Fest!
Henrik & Danne kommer hem från Thailandet,
 Jennie & jag bilar för att hämta hem de får arlanda!
Det firas med bubbel
Julbord med jobbet
23 december - ledig

24 december
Julafton

En vit jul
Nattlig paketöppning på landet
Fick parfym & bok
pengar f. familjen
Julbrunch med vännen sanna
Julaftonskvällen blev underbar med hemlagat, thai-middag

Juldagen, middag med Ida, Oskar & Wilmer
Sofie tittar också in, underbara!

På kvällen går jag & Nina på festligheter med utgång!
Annandagsmorgon, underbar & saknar!

Mina sista dagar på året blev lite hjärtesorgliga!
Den 3o december blir jag singel, om jag nu var en flickvän...
Två underbara månader fick jag


Mitt 2oo9 har varit ett singelår, ett händelserikt år
Det har gått i vänskapens tecken, har träffat nya vänner & kommit närmare några av mina gamla kära vänner.
De har tagit hand om mig, vad jag är lycklig för den vänskap jag har!

Denna årkrönika har tagit tid, så kommentera gärna! Nyfiken på vilka härliga läsare jag har!
Tackar på förhand



Gott nytt 2010


Kommentarer
Postat av: O

Händelserikt år :)



Hörde om det tråkiga.

Ida berättade.

Verkligen jättetråkigt. kramar om



Hur som helst så hoppas jag att du får ett jättefint nytt år.



Många kramar...



// O

2010-01-01 @ 15:28:43
Postat av: ms X

Låter som ett jättebra år trots det tråkiga på slutet. Men mister man en står det 10000000 åter. (Känner inte dig alls egentligen, men hittat din blogg och vi har en del gemensamt samt gemensamma vänner. Tycker du verkar vara en jordnära tjej som förtjänar det bästa. Hoppas 2010 blir ditt år!

2010-01-01 @ 16:55:10
Postat av: Annsie

Härliga 2009 kan ju bara toppas av ett ännu härligare 2010! Lev livet och ta hand om dig, det är du värd! =)

2010-01-02 @ 00:54:46
Postat av: Malin

Du har hunnit me o göra mkt detta år ju!

Låt nu 2010 bli ett ännu bättre år o låt inget stå i vägen för det som du vill! =)

KRAM!

Postat av: Ida

Det känns som att ditt år varit väldigt positivt!

Det har hänt mycket och det känns också som att du mått bättre och bättre!

Trist att det skulle sluta som det gjorde bara! :(

Men du är stark och du är bra! Du jobbar dig uppåt igen!!

Låt detta år bli ännu bättre!!! Du är värd det bästa - alltid! Det vet du eller hur!!?

Många kramar

2010-01-02 @ 21:07:25
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Oj så mycket du har hunnit med! =) Jag funderar oxå på att uppdatera min årskrönika, men jag vet inte... Än så länge bjuds det på bara dessa godbitar! =) Hoppas du har det bra! kram kram

2010-01-02 @ 21:48:22
Postat av: Maria

underbart att jag fick vara så stor del av ditt liv förra året <3

2010-01-12 @ 18:54:51
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback