Min lugna helg

Hej partyprinsessa!

Njaa... hur mycket partyprinsessa är jag egentligen!?
Ja´ trivs med att dansa -check!
Ja´ älskar att vara bland folk & titta på människor- check!

Men jag ser mig själv inte som en partyprinsessa!

På fredagseftermiddagen träffade jag på söta Emelie på stan & hon frågade om jag ville ut med henne & hennes vänner på lördag! Åh vad jag tvekade, jag & Nina hade ju "bestämt" att inte gå ut något innan nästa lön!
Hm, behövde tänka över det svåra beslutet!
Fikade tillsammans med Jennie & Linnéa, samt en liten promenad!

Tog en filmkväll med Fredrik, en psykologisk thriller... föll mig inte i smaken!
På lördagen tog jag en liten promenad & sedan fick jag en fika hos en vän! Tog också en tur på stan för att titta på träningskläder, tills lönen kommer! :) På kvällen hade jag lite jobbigt med att inte gå ut en lördag, men ändrade inställning. Det blev städning av lägenheten & träning tills det blev filmdags, thriller blev det även denna gång!
Somnade sött efter kl. oo-slaget & sov verkligen ut

Det var ingen partyprinsessa av mig denna helg!

Långpromenad med stavar, sedan söndagsfrukost.
En fika hos en vän idag igen & en ganska lugn eftermiddag!
Ska försöka hitta några försvunna prylar, det blir söndagsprojektet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback