Veckans läskiga

I måndags hände en tragiskt olycka! När jag skulle ta tåget till mitt arbete så fick vi meddelande om att tåget var inställt för att det hade skedd en personolycka! Det hade hänt på den stationen som jag normalt stiger av på. Vi fick ta en buss i stället. Det x2000 tåg som var iblandat var det enda jag såg... Men då hade det gått cirka  3 timmar. Men att se tåget var tillräckligt för mig.
Olyckan berörde många som jag hade kontakt med under dagen, många berättade vad de själv sett & hört!

Trafiken var igång normalt på förmiddagen, och resan hem efter jobbet var inte påverkat förutom att man sänkte de drabbade en tanke.
Igår blev jag påmind när jag själv stod på perrongen, åh det var obahagligt & jag ryggade tillbaka av känslan.

Olyckor, kan vi inte få slippa olyckor i världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback