Längtan efter

Det finns så mycket längtan inom människan, åh det sitter en liten tjej med mycket längtan inom sig!
Våren är mycket efterlängtad, våren är nog den vackraste årstiden! Den är så härlig & underbar, människor blir så levande. Effekten på mig är lycka & en frihetskänsla. Som att man vill skrika ut sina vårkänslor mitt i en vitsippeskog!
Nu får vintern vara över tycker faktiskt jag även om jag tycker att vintern är himla härlig! Snön har jag längtat efter färdigt!

Kärlek vill jag ha... men det kan vänta! Vill känna känslan, lyckan... Fjärilar i knoppen & kroppen! Det är fin fina känslor det! Men vänta, kan jag nog... Jo då!
Älska & att bli älskad, det är det jag saknar med att vara i en relation!

Något annat som händer med mig under våren är längtan efter ett litet liv, en liten skatt, en liten bebis!
Men Det lilla livet får komma i framtiden. Men längtan finns, åh den kommer inte försvinna! bara i korta, korta stunder! Måste finna min kärlek först!
Längtan att få en egen familj, ett familjeliv med lycka & glädje!
Längtan efter en egen familj i ett eget hem, i ett hus! Huslängtan!

Längtar efter att kunna ha djur i min närhet, utan att bli känslig! En liten katt skulle vara helt underbar.... längtar!
Djur glädjer mig, djur gör mig glad...

Norrland och den underbara natur som finns där uppe! Mitt älskade & saknade landskap... men längtar inte så att jag måste hem! Mitt hem är här... mitt hem är där mitt hjärta är

Mina underbara & fantastiska vänner, nu är så himla bra! Ni får mig att må bra, tack för att ni finns för mig & hos mig i mitt hjärta. Många av mina vänner bor precis överallt i detta avlånga land, men de har en plats i mitt hjärta!
Jag längtar efter er, mina fina vänner!

Längtan efter min fina familj & släkten. Älskar er, saknar er... men i sommar ses vi!

Har en känsla av att jag skulle kunna hitta ord för mina längtans känslor hela dagen lång men nu får det vara bra... Det blev lite bilder om min längtan också! Ingen bild om familj & vänskap! Men det finns med i bilderna indirekt, ni förstår vad jag menar va?






Mina egna bilder
All min längtan är framtid


Kommentarer
Postat av: Veronica

Va fint du skriver gumman=) Sköt om dig. Saknar dig

Kramar

2010-02-20 @ 15:34:48
Postat av: Mia

Jadu gumman, det är mycket man längtar efter! Och tids nog kommer det! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback