julstök

Måndagar (sen arbetsdag)... den dagen borde jag bara jobba, ta mig hem & äta, inget annat! Ofta blir det just så på måndagar, med undantag! Nu var det ett besök hos Jennie, slå in paket, posta (det blev världens omväg), göra ischoklad & laga fiskrätt. Det blev visst sovadags på en gång, när satt jag senast?
Har dessutom spullit choklad över hela golvet, ganska hett med smält choklad. Tappade skålen i golvet, ojsan! Fick lite att städa... fortsätter med det i morgon! Julstädet alltså, chokladen är borta. 
Julovet kommer smygande, skönt!

Godnatt mina fina vänner, måste sova en liten blund nu! Kram


Ischoklaus :)


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vad duktig du är och vilka söta ischokladformar!

Postat av: Sofie

Ser gott ut! :)

2010-12-21 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback