Grannen fyller år

Fick första tecknet på det igår, gulligt av henne att skriva lapp!

                                   "Hej! Efttersom huset är något lyhört tänkte jag bara meddela att
                                        jag kommer ha fest i morgonkväll efter som jag fyller 25 år.
                                                     Vi lär dock lämna huset hyfsat tidigt/ Anna"

Idag hörde jag prassel utan för min lägenhet, nyfiken som jag är tittade jag ut. Vid dörren mitt emot står en kille, ordnar med presenter & ringer på. När hon öppnar börjar han sjunga "ja må hon leva". Det gjorde ingen pojkvän när jag bodde där eller ska jag säga synd att jag inte bor kvar. :)

Kul med massa kommentarer i bloggen, positivt överraskad! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra granne som meddelar! :)

Ha en underbar lördag!



//Kramis

Postat av: maria

bra granne! gullig kille med

2010-12-04 @ 12:40:33
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vad mysigt för henne med lite trapphus-sång sådär! romantiskt! :)



sv: vad kul att höra, tack söta du!

2010-12-04 @ 16:43:34
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback