Utmaning: Min dag


9.3o

13.34
Lunch i hamnen
med fokus på brödet & Jonas tallrik 


14.14

Denna gång var det
Sofies val av fotoutmaning, "Hur ser din dag ut?"
Detta är mitt resultat av min dag

Om bilderna: Vaknade ca 9.3o, lite senare på dagen åkte vi till Söderköping
Åt en trevlig lunch i hamnen
Gickl sedan en trevlig promenad & tittade på båtarna.
Längst vattnet är på även ett konstverk med kaniner, Rabbit crossing.
Har ändrat på bilderna nr. 1 & 3

De övriga utmanarna är Sofie & Ida
Denna gång är det Flytande som blir nästa utmaning, som ska pågå till 12 augusti



Kommentarer
Postat av: Ida

Tjusigt!!

Bra dokumentation av din dag!



Kaninerna missade jag i Söderköping, var så fokuserad på glassen ;)

Postat av: Nina

Hello, och vart hittar man din matblogg sötis? :)



//Kramis Nina

2010-08-02 @ 19:22:41
URL: http://www.nina247.com
Postat av: Sofie

Trevlig dag!:) En fråga, varför valde du att ändra bild tre?



Kaninerna är enormt söta!! Jag var ju där förra sommaren, jag fotade massa bilder på dem då!:)



Hm, 12e redan! Hoppas jag hinner!!

2010-08-02 @ 20:28:28
Postat av: Sofie

Förövrigt så kanske vi alltid borde kommentera varandras utmanarbilder, ge både positiv och negativ kritik... så vi lär oss något av det med... eller vad säger du?

2010-08-03 @ 17:55:38
Postat av: Fru Sessan

Gulligt med kaninerna =) Ett fototips, såna dära filter till kamera. Såna som är blåa, ger skitbra bilder. Vatten och himmel får så snygga bilder på färgerna. Jag måste köpa en extern blixt + en vidvinkel. Börjar bli less på att photoshopa bilderna för att slippa att de får en gråskalig nyans =)

2010-08-04 @ 20:59:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback