Lördagen

Åh vilken helg jag haft, en kreativ & rolig sådan!
På lördag morgon lekte jag massa med kameran i ett "hemligt" fotoprojekt, för stunden kan jag inte visa några bilder & när jag kan så har jag glömt bort det :)
Städade i hemmet & gjorde mys.
Gick ner på stan, framkallning av bilden & träffade på min vän Nina
Pysslade långt in på eftermiddagen & hade så roligt i min ensamhet. Stillade mitt
kli i fingrarna!
 
Fick besök på kvällen, vin & mat är alltid mysigt i härligt sällskap!
Var på lite taskigt humör till en början, lite blandade orsaker.... inget personligt, men jag hade varit vaken & uppe sedan kl 7.oo. Men det blev en jätte trevlig kväll med massa musik, prat, gott & vin.



 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror jag vet!! ;)



Tack snälla för paketet vi fick idag! Så fint!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback