Min helg

I fredags var jag på bio med Johan & Jennie. Vi såg Inglourious basterds med bla. Brad Pitt. Den hade skön humor & i nästa scen dog folk brutalt! Jaja, den var ju rolig i alla fall & jag gillade den. Jag tror Jennie var lite mer tagen & facinerad än vad njag var! Vi gick vidare på en pub, lite vin & öl för oss. En lugn & skön fredag, helt enkelt!
Lördag, fotopromenad med mig själv & mötte sedan upp Maria tillsammans med Lukas! Vi hade jättemysigt på Ikano & pratade ikapp! Vi har inte hörts så mycket sista tiden!
Vidare till Maria en stund, lånade spikmattan & handlade innan jag åkte hem till mig. Gjorde mig i ordning för vinkväll på stan! Det blev även en lugn lördag, precis som planerat!

Idag har jag promenarat dryga timmen i spåret, legat på spikmatta & hälsobloggat! Nu ska jag krypa ner i sängen för att läsa lite & sedan är det städning! Har ett träningspass att se fram emot i kväll!

Min telefon är trasig, har just lämnat in den & får nu använda min gamla skrotis!
Nu ska jag stressa till gymmet (det hade inte blivit stressigt om inte min telefon hade protesterat)

Ha en toppen söndag, Kram


Kommentarer
Postat av: maria

har du testat spikmattan något?

haha jag köpte den testade den några gånger sen inget! det är därför du får låna den ;) men sen när jag kommit in i allt hemma ska jag börja använda den igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback