Kräftskriva 19 september 2oo9

Det blev lördagen då jag skulle få gå på kräftskrivan som jag längtat efter, förra året blev det inga kräftor -alls! I år blev det ju lite gott hos Nina spontant en fredag. Men förra lördagen bilade jag och ett gäng upp till vännerna Sofie & Alexandra i Fagersta för lite kalsande. Det blev en toppen kväll med många härliga männsikor & bus!

 


Välkommsdrink a´ la flickorna/värdinorna




Jag & min fina vän


Uteliv i Fagersta!
Helt underbar bild, hoppas jag kan få behålla den här bilden, snälla!!

Tack alla medverkande i en toppen helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie A

Du kan få behålla den! ;) När kommer ni tillbaks?! :)

2009-09-30 @ 15:26:41
Postat av: Jooohan

tjabba... =P Tänkte bara säga att även jag har börjat följa din blogg... ,-)

2009-09-30 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback