Utbildning i Norrköping

Efter en hel dag med facklig info är jag helt borta i huvudet & full i magen! Det var en givande dag, en av fyra heldagar avklarade på Arbetsmusem i Norrköping. Älskar omgivningen kring muséerna & Norrköping gillas mycket!

Efter kursen traskade jag runt på skvallertorget & upptäkte en helt underbar inrednings- & blomster butik! Jag blev helt salig & uttryckte i min hjärna: Älskar Norrköping! Mysigare & mer tillfredsställande stad, trevliga affärer & bra caféer! Självklart gillar jag linköping också, men på olika sett!

Efter ett tag mötte Jennie mig vid torget & vi åkte till Linnéas dagis. Hämtade lilla stjärnan & gick för att handla. Middag & höstmys med tända ljus & rött vin. Skvallrat har vi också! Sett Patrik 1,5.. härlig film med budskap! Nu är Suss sömning!
Jennie pratar i telefonen, typiskt jag som ville bli nerbäddad ;)

Natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Surbullestan ;)

Postat av: Ida

Vilken mysig kväll!! :)

2009-10-07 @ 18:26:48
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback